Verzending en levertijd

Gekocht product

Wat is de levertijd?
Bij de producten staat altijd een geschatte levertijd vermeld. Indien je meerdere producten besteld, hanteren wij altijd de langste levertijd. Op deze manier proberen we onze verzendingen indien mogelijk te beperken. 

 

Product is uitverkocht
Jammer, is je gewenste product niet meer op voorraad? Stuur in dat geval een bericht via het contactformulier. Het kan zijn dat het product (nog) niet opnieuw is ingekocht of dat het onderweg is. In dit geval proberen wij zo snel mogelijk het product weer op voorraad te krijgen.

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Wij versturen alle bestellingen met Track en Trace.

PostNL brievenbuspakje 0 - 2 kg € 4,50
PostNL pakket 0 - 10 kg € 7,25
DHL pakket naar ServicePoint 0 - 10kg € 5,00
DHL pakket naar huisadres 0 - 10kg € 6,25

 

Ik woon in België of Duitsland, is het mogelijk om een bestelling te plaatsen?
Zeker! Wij verzenden ook naar België of Duitsland! Wij versturen alle bestellingen met Track en Trace via PostNL. Je verzendkosten voor een standaard pakket tot 2 kilo zijn €13,50.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?
Wij zijn alleen een webshop. Dit houdt in dat wij geen fysieke winkel zijn. De webshop producten worden via PostNL of DHL verstuurd.

 

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het vaak niet meer mogelijk dit te veranderen of te annuleren. De bestelling wordt namelijk direct in behandeling genomen. 

 

Wat is het retourbeleid?
Als je niet tevreden bent over je bestelling heb je altijd de mogelijkheid om binnen 14 dagen na levering een retour te melden, zonder opgave van reden. Je hebt na melding van retour nogmaals 14 dagen om je bestelling retour te sturen. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Overige informatie lees je op deze pagina.

Gehuurd product

Wat is de levertijd?

Bij het huren van onze navigaties en/of Mifi router bepaal je zelf je gewenste leverdatum. Wij zorgen ervoor dat je op deze datum het pakket ontvangt.

 

Product is niet beschikbaar
 Stuur in dit geval een bericht via het contactformulier. Wellicht kunnen wij iets voor je betekenen of hebben wij een ander product welke op jouw wensen aansluit.

 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Wij leveren onze navigaties en/of Mifi routers alleen aangetekend via PostNL. De kosten voor een aangetekend pakket bedragen €8,95.

 

Ik woon in België of Duitsland, is het mogelijk om een product te huren?
Zeker! Wij verzenden ook naar België of Duitsland! Wij leveren wij onze navigaties en/of Mifi routers alleen aangetekend via PostNL. De kosten voor een aangetekend pakket bedragen €16,-. Wij zullen jouw pakket op tijd versturen. Houd jij ook rekening met de retourzending? 
Verzendtijd van België naar Nederland is max. 48 uur. Verzendtijd van Duitsland naar Nederland is max. 72 uur.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?
De producten welke wij verhuren kunnen worden afgehaald in Losser. Doordat wij geen fysieke winkel zijn, maken we hiervoor een afspraak. In je winkelmand kun je kiezen voor de optie: Ophalen in Losser. Wij zullen jou een mail sturen, zodat de afspraak gepland kan worden. Houd er rekening mee dat de afspraak in de avonden of weekenden gemaakt kan worden. Wens je de navigatie en/of Mifi router terug te brengen? Dan wordt hier wederom een afspraak voor gepland. 

 

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Laat het ons minimaal één week voor de gewenste leverdatum weten als je iets wilt veranderen, zodat wij kunnen zien of jou product nog beschikbaar is. Binnen 14 dagen na de boeking mag je de order kosteloos* annuleren.
Na 14 dagen worden er 50% annuleringskosten over de huurperiode in rekening gebracht. Daarnaast ontvang je de volledige borg en als je gekozen hebt voor verzending, de verzendkosten terug. 

Bij boekingen, korter dan 2 weken voor de gewenste leverdatum, vervalt de regeling; binnen 14 dagen na boeking kosteloos annuleren.
Lees voor meer informatie onze algemene voorwaarden, artikel 6 en 7.